30.4.04

sweetness, sweetness i was only joking
when i said i'd like to smash every tooth
in your head


de repente eu não quero falar, aí faço quiz. o negócio agora é o seguinte: randomizei todas as minhas mp3 e peguei as quinze primeiras. na maioria dos exemplares que eu vi, eram vinte ou trinta, mas achei que era demais. aqui em baixo tem uma lista com um trecho de cada uma. a lição de casa é descobrir que músicas são essas, mas eu peço, purfa, pra só comentar as que você souber, sem roubar procurando no oráculo ou similares, okay?

lá vai:

  1. ...pictures of me on your bedroom door
  2. love myself better than you, i know it's wrong, what should i do?
  3. and the fever...getting higher
  4. nothing is real and nothing to get hung about
  5. i dreamt about you last night and i fell out of bed twice
  6. her arms are wicked, and her legs are long
  7. broadcast me a joyful noise unto the times, lord, count your blessings
  8. she made me do something that i never did before, i rushed right down to a flower store...
  9. and i wanna be there when you hit the ground
  10. if i can just hear your pretty voice i don't think i need to see at all
  11. we'll make things right, we'll feel it all tonight
  12. to die by your side is such a heavenly way to die
  13. don't get so distressed, did i happen to mention that i'm impressed?
  14. i know who i want to take me home
  15. first you say you're too busy, i wonder if you even miss me...

então? quem acertar mais ganha um prêmio beeeeem bonito.

[editado pra dizer: promoção encerrada no dia 07.05]

No comments: